Min nabo Totoro (1988) Se Fuld Film

Se streaming Min nabo Totoro i bedste kvalitet. Online streaming Min nabo Totoro i bedste video format. Spille streaming Min nabo Totoro i top kvalitet. Fuld film streaming Min nabo Totoro i HD-video. Download fuld Min nabo Totoro i HD-format.


Nu kan du se samlede beskrivelse af Min nabo Totoro nedenfor:
  • Original titel : Tonari no Totoro
  • Film titel : Min nabo Totoro
  • År for film : 1988
  • Genrer af film : Animation, Fantasy, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1988-04-16
  • Virksomheder af film : Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd., Studio Ghibli,
  • Landene i film : Japan,
  • Sprog af film : 日本語,
  • Varighed film : 86 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.9
  • Youtube ID film : TuLX50_5UAI
  • Oversættelse af film : EN,DE,JA,RU,FR,ES,ES,ES,ZH,FI,IT,ZH,ZH,PT,DA,SV,PL,CS,HU,NB,TR,NL,KO,EL,HE,
  • Aktører film :Tomohiro Nishimura ((voz)), Akiko Hiramatsu ((voz)), Yûko Maruyama (Kanta no okâsan (voz)), Daiki Nakamura ((voz)), Tanie Kitabayashi (Kanta no obâsan (voz)), Masashi Hirose (Kanta no otôsan (voz)), Toshiyuki Amagasa (Kanta (voice)), Shigeru Chiba (Kusakari-Otoko (voz)), Chie Kôjiro ((voz)), Shigesato Itoi (Tatsuo Kusakabe (voz)), Noriko Hidaka (Satsuki (voz)), Yûko Mizutani ((voz)), Sumi Shimamoto (Yasuko Kusakabe (voz)), Chika Sakamoto (Mei (voz)), Hitoshi Takagi (Totoro (voz))

0096283

Min nabo Totoro er den største film udskilles af Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd., Studio Ghibli, efter en beskrivelse af filmen er "De to søstre, Mei og Satsuki, flytter på landet med deres kærlige, men nogle gange også lettere distræte far. Huset er hjemsøgt af små, levende nullermænd, som dog ikke er mere faretruende, end at de forføjer sig bort, så snart det runger af latter i stuerne. Den yngste pige falder ned i et dybt hul i jorden og vækker et af underskovens fabeldyr til live. Sammen med denne vidunderlige, flyvske og vennesæle ’skovvogter’ – Totoro, hedder den – begiver børnene sig ud på de mest fantastiske flyveture gennem og over skovene, bl.a. i en blød, tolvbenet kattebus, hvor dyrets øjne fungerer som billygter. Imens vokser den lille Totoro sig stadigt større, uden at den af den grund holder op med at ligne en forvokset kanin!". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og fineste bedste skuespillere.

Hvis du allerede søge at jagten på Film efter titel Min nabo Totoro, er du godt på højre websted. Her kan du holde øjnene åbne for gratis eller downloade det fra din mobilenhed ved at klikke på download-knappen. Det er også muligt at ser milliarder af nyeste filmtitler uden omkostninger ved at registrere som et medlem. Du navnlig tager to minutter at abonnere og glæde i en masse nyeste film gratis

... Spille film Min nabo Totoro i high definition kvalitet 1080p ....




Executive Producer : Rick Dempsey, Executive Producer : Yasuyoshi Tokuma, Producer : Tohru Hara, Writer : Hayao Miyazaki, Editor : Takeshi Seyama, Producer : Ned Lott, Casting : Ned Lott, Line Producer : Eiko Tanaka, Original Music Composer : Joe Hisaishi, Art Direction : Kazuo Oga, Director of Photography : Mark Henley, Director : Hayao Miyazaki
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med Min nabo Totoro fuldt længde og har den url til dette flick Min nabo Totoro i top videoformat.


Tags: japan, supernatural powers, leave, studio ghibli,

Share this article :

Posting Komentar

 
Support : Copyright © 2011. animation movie - All Rights Reserved